we live in a beautiful world


11.24.2018

English lesson - Happy Thanksgiving to you all




English Classでは、
今月は、アメリカのサンクスギビングとカルチャーについても学び、
キッズレッスンでは、感謝のカードを両親に、
大人のレッスンでは、感謝リストを描きました。

日本は、勤労感謝の日でしたね。
私は、ヨガと英語のレッスンの日で、大好きな方々と大好きなライフワークに、感謝の気持ちでいっぱいになりました。

感謝のワークを通し、みんなが、恵まれているギフトに気付き、感謝と幸せに満ちる笑顔に、
私も幸せな気持ちになりました。

改めて、恵みに気付き、感謝に溢れると、幸せに満ちる。
素敵な、サンクスギビング勤労感謝のホリデーをお過ごしください。



At English lesson,
They learn about thanksgiving and culture this month,
and made a thankful card to their patents! .
In Japan, its also Labor Thanksgiving Holiday.
I had Yoga and English lessons Im in love with,
and Im so thankful for all the blessing.


Happy thanksgiving to you all.




0 件のコメント:

コメントを投稿

blog