we live in a beautiful world


8.01.2018

Hellooo August



Hellooo August♡
 
朝4時に起きて、早朝レッスンから、海へ直行して波乗り。
 
モモコシだったけど、少しずつ上がってくるかな?
海から上がってもまだ8時。またお仕事へ。
こんなライフスタイルが身体も心もヘルシーにしてくれる。
 
早朝から夜までお仕事だった7月は、殆ど海に入れなかったけれど、
改めて、みなさんにヨガやリトリートでお届けできることの大切さも実感しました。
 
日々、ヨガして、波乗りして、ジムでトレーニングして、身体も心も調律する。
日々、色々な事が起きるけれど、まず自分自身を調律する。
観える世界も変わってくる。
そしてみなさんにもシェアしていきます。
身体も心も調律して幸せな世界を広げていきましょ。
8月もよろしくお願いします。
 
素敵な8月の始まりをお過ごしください ☺︎
 
 
 
 
 
Wake up around 4am, early morning Yoga lesson, then straight to the beach to Surf.
Still 8am after lesson and surf! then to work.
 
Maintaining self body and heart healthy with Yoga, Surf and Training at gym daily, changes how we see the life and world. Then I will share to you all.
Let’s spread the happiness with creating body and heart healthy.
Have a beautiful beginning of August.
 

 
 
 
 
 
🌏Beautifulifeリトリート
 
 
 
 
 
 

0 件のコメント:

コメントを投稿

blog